Korduma kippuvad küsimused

  • Kas kaupa saab ka kohapeale vaatama tulla või saab tellimusi teha ainult telefoni / e-maili / kodulehe / e-poe kaudu? 

Kaupa saab kohapeale vaatama tulla meie näidistesaali Tallinna piiril Laagris Linamäe 2, E-R 08.00-17.00.

Näidistesaalis on väljas hulk tooteid (riiulid, metallmööbel, tööstusmööbel, tõstukid, tõsteseadmed jm), siiski on kodulehel valik kordades suurem. Meie müügikonsultandid annavad nõu ja aitavad valiku tegemisel.

  • Kas Laomaailmast saavad osta vaid ettevõtted või ka eraisikud? 

Teenindame nii ettevõtteid kui eraisikuid. Tooteid saad osta ka mugavalt e-poest.

  • Kuidas kohapeal maksta saab ja kas maksetingimused on läbiräägitavad?

Kohapeal saab maksta nii sularahas kui kaardiga.
Kui ostate ettevõttele, olete meilt juba vähemalt korra ostnud ning teil puuduvad maksehäired, siis saab maksta ka arvega pärast kauba kättesaamist maksetähtajaga 7 päeva või vastavalt kokkuleppele. Maksetingimused on läbiräägitavad, leiame just Teile sobiva variandi.
Esmakordselt Laomaailm AS-st ostu sooritavatele äriklientidele ja eraisikutele väljastame pärast tellimuse tegemist ettemaksuarve.

  • Ma ei ela Tallinnas, aga soovin siiski Laomaailmast osta. Kas ja kuidas organiseeritakse transport?

Kõiki kaupu on võimalik tellida ka transpordiga maja välisukseni. Transpordi hind sõltub tellitud kaubast ning asukohast.

Kui tellite e-poest, siis lisatakse tellimustele fikseeritud tranpordikulud 7% ostukorvi summast, kuid mitte vähem kui 10 € (+km). Kehtib transpordile üle Eesti. E-poest tehtud üle 2000 € (+km) suurustele tellimustele on transport tasuta.

  • Kahvelkärusid on saadaval nailonratastega ja polüuretaanratastega. Mis neil vahet on ja milline mulle paremini sobib?

Nailonratad on kõvema pinnaga, nendega on suuri raskusi kergem teisaldada, sest käru hakkab kergemini liikuma. Võrreldes polüuretaanratastega teevad rohkem müra, seetõttu sobivad ideaalselt kasutamiseks näiteks autos, koorma peale ja mahalaadimiseks. Need on tugevad ja vastupidavad siledatel pindadel.

Poüuretaanrattad on pehme kummise pealispinnaga ning vaiksemad kui nailonrattad. Seetõttu sobivad kasutamiseks näiteks kaupluses või müügisaalis, elamupiirkondades jm kus müra võib kaasinimesi häirida. Pehme pind vähendab hõõrdumist ja kriime.

  • Mida tähendab tõstukite ja virnastajate vabatõste?

Vabatõste on tõstuki maksimaalne tõstekõrgus (tõstuki kahvlite kõrgus põrandapinnast), mille puhul masti kõrgus on minimaalne. Enamasti koosnevad tõstukite mastid kahest kuni kolmest osast ehk sektsioonist. Teatud tõstekõrgusest alates hakkab masti teine sektsioon liikuma esimese seest välja, millega suureneb tõstuki kõrguse gabariit. Sellega tuleb arvestada töötamisel piiratud kõrgusega ruumis.

  • Mida võimaldab kahvlite külgnihutus?

Külgnihutus võimaldab tõstekahvleid külgsuunas hüdrauliliselt liigutada. Kahvlitevaheline kaugus jääb samaks. Hea abimees kauba täpseks paigutamiseks koormasse või riiulile.

  • Mida tähendab positsioneer?

Positsioneer võimaldab tõstuki tõstekahvleid hüdrauliliselt kokku-lahku liigutada.

  • Miks on teil standardsed kahvelkärud nii odavad, kas tegemist on kahtlase kvaliteediga tootega?

Liftstar kahvelkärud on kvaliteetsed ja töökindlad, kuid kuna toome neid ise maale, siis saame pakkuda turu parimat hinda.

  • Soovin laoruumi riiuleid, milliseid andmed on pakkumise tegemiseks vajalikud?

Esialgu piisab, kui mõtlete läbi järgnevad tegurid – soovitud riiuliposti kõrgus, riiulitasapinna sügavus, riiulirivi soovituslik pikkus, mitu tasapinda ühte sektsiooni soovid; milliseid kaupu hakkad seal ladustama (kas alustega või peenkaupa, pikkade müütmetega kaupu jne), planeeritud koormus ühele tasapinnale.
Meie kodulehe riiulite jaotuses on iga riiulitüübi all ka vastav päringuvorm, kus leiate just need andmed, mida võiksite edastada Teid huvitava riiulitüübi puhul.

  • Meil on vaja sisustada suur laoruum, aga konkreetset siselogistilise lahenduse nägemust veel ei ole. Kas saame teilt ruumiplaneeringu variandi koos hinnapakkumisega nii riiulitele kui tõsteseadmetele ning kas see maksab midagi?  

Kui te pole päris kindlad oma valikutes, saatke meile lao joonis või kutsuge kohale meie spetsialist. Teeme AutoCAD programmis teile otsustamiseks võimalikud lahendusvariandid arvestades teie ettevõtte spetsiifilisi vajadusi. Oskame soovitada, millist riiulitesüsteemi kasutada, milliste liikumiskoridoridega peab arvestama ja milliseid tõsteseadmeid valida, et tagada ladude ning tööstusruumide kasutus vastavalt ootustele ja vajadustele. Lahendusvariantide ja hinnapakkumiste tegemine meie poolt on Teile tasuta.

  • Kui kaup saab transpordi käigus kannatada, siis kuidas tuleb käituda ja mis saab edasi?

Toodete vastuvõtmisel soovitame toodete pakend ja kogus koheselt üle kontrollida ning pretensioonide korral märkida saatelehele sellekohane märkus. Kui märkate alles pärast pakendi avamist, et kaup on kannatada saanud, siis tehke sellest pilt, et kauba seisukord fikseerida. Palume vigastatud pakendiga tootest / transpordi käigus viga saanud tootest teatada e-posti aadressile info@laomaailm.ee või telefonile 659 3050.

Te ei pea muretsema, kui kaup on saanud transpordi käigus kannatada, siis vahetame selle ringi või leiame muu Teile sobiva lahenduse.

  • Meie ettevõte planeerib osta Laomaailmast esimest korda ja seega peame tasuma ettemaksuga. Kas see on meie jaoks ikka turvaline?

Laomaailm on tegutsenud juba aastast 1994, selle aja jooksul oleme teenindanud tuhandeid kliente. Maksame ausalt riiklikke sh tööjõumakse, meie prognoositav käive sel aastal on üle 4 miljoni euro. Meie usaldusväärsuse ja maksekäitumise kohta saate infot Inforegistrist.

  • Kas Laomaailmast saab osta riiuleid, tõsteseadmeid jm ka järelmaksuga?

Pakume oma koostööpartneri kaudu võimalust kasutada vara seotamiseks liisingut. Vaata täpsemat infot liisingu kohta siit.